Ovaj deo je namenjen Upravnicima i Profesionalnim Upravnicima.
Zašto bi Upravnici morali da vode ručne evidencije, arhive i da neprestano vode računa o redosledu postupka u stambenoj i poslovnoj zgradi, kada to može programski da se vodi i usmerava uz maksimalne informacije sa ažurnim i preglednim podacima, poštujući sigurnost podataka.
Za potrebe drugih upravnika i profesionalnih upravnika, kao evidentiranim članovima, omogućavamo korišćenje naših standarda u načinu i postupcima vođenja stambenih i poslovnih zgrada.
Pružamo uslugu jedinstvenog 24-časovnog javljanja ili za određene dnevne termine, u njihovo ime, korisnicima njihovih usluga.
Svaki od članova samostalno ili uz ugovorenje usluga, vodi poslove svoje stambene ili poslovne zgrade, bez prava bilo kakvog upliva drugih članova u njihove podatke i evidencije.
Naš jedinstveni softver usmerava upravnike u pravcu zakonskih obaveza rukovođenja zgradama sa jednostavnim pristupom lakim za korišćenje.
Članovi nakon ugovaranja imaju mogućnost kratke obuke korišćenja softvera uz pravo na treninge na posebno izdvojenom delu našeg sajta.
Garantuje se sigurnost u podacima svakog Upravnika.
Preuzimamo obavezu redovnog ažuriranja softvera novim zakonskim propisima i u cilju poboljšanja usluga.